6 תשובות
7 דיי גרוע חח
האמת שגם לבנים לא הייתי ממליץ להשתמש באקס. זה מכיל אלומיניום פרבנים ועוד המון דברים לא בריאים
האמת שגם לבנים לא הייתי ממליץ להשתמש באקס. זה מכיל אלומיניום פרבנים ועוד המון דברים לא בריאים
אנונימי
1, זה ממש לא גרוע! באמת יש לאקס ריח ממש ממש טוב אני אישית ממש ממש אוהבת את הבשמים של הבנים וכל הספריים שיש להם.
זה לא כזה נורא זה סבבה.
לפני שאתם עושים מינוס תקראו את מה שאמרתי. עזבו את הריח ואם זה לבנים או בנות. יש דברים יותר חשובים.
הדאודורנטים האלו באמת מסוכנים. הם לא טבעיים ומכילים חומרים כימיים
הדאודורנטים האלו באמת מסוכנים. הם לא טבעיים ומכילים חומרים כימיים
אנונימי
כן נראלי בנות אוהבות יותר בשמים של בנים, אני כל הזמן תופס את אחותי מריחה לי בשמים ודאודורנטים ואנונימי לכם העלתי לך חזרה תמינוס
וואי גם אני חח אני חולה על הריח של בשמים של גברים*~*
אנונימית
באותו הנושא: