4 תשובות
תעשה טובה ואל תעשן לעולם!
הגוף לא רגיל לזה ויש מלא עשן זה דופק תמוח שכב במיטה תישן תנוח ועצה שלי אל תעשן
שכב על המיטה עד שזה עובר לך.

בפעם הבאה תעשן פחות, זה קורה בגלל זה לרוב, או שאל תעשן בכלל, גם אפשרות
לנשום עמוק לשתות הרבה מים ולהפסיק לעשן נרגילה