3 תשובות
לדעתי מכונית זה מוגזם- יקר מידי.. תבקשי איזה פאלפון חדש או מחשב, אייפד, אולי משהו חדש לחדר (מיטה, שולחן וכו')
אנונימית
אם יש לך רישיון אבל עדיין אין מכונית. אז מכונית:)