התחברות
הרשמה
אני עושה סיכום, מה יותר יעזור לי לכתוב ב2 צדדי הדף או ברק צד אחד?
7 ביוני 2015, 10:00
סיכומים
תשובה אחת
צד אחד, זה יעזור לך להסתכל קדימה ואחורה על התוכן תוך כדי כתיבה. יתן לך הרבה יותר שליטה ונוחות בכתיבת הסיכום.
פ
פריץ החתול
באותו הנושא:
איחרתי היום לבצפר, המורה נתנה לי לכתוב סיכום 20 סיבות למה לא לאחר? יאלה רעיונות!
אני צריכה סיכום על לואי פסטר ומה שכתוב בויקיפדיה קצר מדי, אתם יכולים לכתוב לי סיכום או לכתוב לי קישור לאתר עם סיכום מתאים?
אני אמורה לכתוב על דמות מופת, בחרתי בתומס אדיסון עכשיו אני אמורה בסוף לכתוב סיכום מישהו יכל לכתוב בישבילי סיכום? פליז...?
כתיבת סיכום - הבעה מישהו יכול לעזור לי איך כותבים סיכום? ( עם פירוט, שבאמת אני יבין איך לכתוב ) תודה לעונים מראש
חייבת דחוף סיכום של בראשית פרק י"ט ( סדום ועמורה), קישור יעזור מאוד. אל תגידו בבקשה לכתוב בגוגל כי חיפשתי כבר שעה.
יש לי סיכום פרופיל מה עושים שם ומה זה?
המורה שלי נתן לי "עונש" לכתוב סיכום על חג הסיגד, אפשר לקבל בבקשה מידע בנושא?
מישהו יכול לכתוב לי סיכום ממש קצר על דוד וגוליית (הקרב) כזה בכללי?
בבקשה תעזרו לי, יש לי מטלה לכתוב סיכום ממזג על העדה הדרוזית ואני לא זוכרת איך כותבים סיכום ממזג. מודה לעונים
מה עושים בסיכום פרופיל?
מזה סיכום? מה ההבדל בין סיכום לתקציר?