4 תשובות
יש לי כבר חיית מחמד לצערי
יש לי חתול שקראתי לו לובסטר
אם הייתה לי חיית מחמד זה היה פינגווין והיתי קוראת לו פיגי
למקק שהיה לי פעם קראתי מוסטפה. אבל הוא זרם עם דא"ש.. ולא חזר