8 תשובות
לא, הייתי נשארת בבית.
ממש לא. הייתי נשאר לנוח בבית
לא הייתי הולכת לשום מקום
ההיתי נשאר בבית לנוח
לא.
ממש לא, בטח תכאב לי הבטן..
סרור שלא. הייתי נשארת בבית ומחלימה.
לא.
באותו הנושא: