4 תשובות
זה לא קשור לגרסא, אולי את מחזיקה את זה יותר מדי קרוב
את יכולה להשתמש במקל סלפי:)
שואל השאלה:
לא אני מנסה הכי רחוק שאני יכולה המצלמה פשוט קרובה ונגיד העיצוב של המצלמה היא לא כמו אצל אחי היא כמו נגיד בגלקסי 5, גם עשיתי הבדלים עם טלפונים אחרים ללא ספק היא ממש קרובה לפרצוף
לא אני מנסה הכי רחוק שאני יכולה המצלמה פשוט קרובה ונגיד העיצוב של המצלמה היא לא כמו אצל אחי היא כמו נגיד בגלקסי 5, גם עשיתי הבדלים עם טלפונים אחרים ללא ספק היא ממש קרובה לפרצוף
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי לא ממש הצליח לי חחח מעדיפה עם היד אני לא אסתובב בכל מקום עם מקל סלפי
ניסיתי לא ממש הצליח לי חחח מעדיפה עם היד אני לא אסתובב בכל מקום עם מקל סלפי
אנונימית
באותו הנושא: