4 תשובות
לא יודעת, אבל אני מסכימה איתך זה ממש לא יפהה ולא נעים!
מעניין למה יש כל כך הרבה אנורקסיות..
מעניין למה יש כל כך הרבה אנורקסיות..
למה? כי זה באמת עצוב.
זה לא משנה אם את שמנה או לא זה עדיין עצוב נורא שאנשים משתמשים במילה שמנה בשביל לפגוע באנשים אחרים.
זה לא משנה אם את שמנה או לא זה עדיין עצוב נורא שאנשים משתמשים במילה שמנה בשביל לפגוע באנשים אחרים.
כי יודעים שקללה על הגוף שלך משפיעה הרבה וכואבת לדעתי יותר מכל קללה אחרת שתיהיה.
כי עודף משקל זה לא יפה לדעת הרבה אנשים. אני גם חושבת שעודף משקל זה לא יפה, אבל אני לא אשתמש בזה נגד אנשים בלי סיבה.. אבל אם משהי תהיה גועלית אלי ותרד על המראה שלי או משהו, לדעתי זכותי המלאה לרדת על זה שהיא שמנה. ויורדים גם על רזים בגלל הרזון, רק שתדעי.. מה שאמרת לא נכון כל כך
באותו הנושא: