התחברות הרשמה

איך לכתוב באנגלית: שם המגיש: אביטל כיתה: י'6

14 ביוני 2015, 22:29
4 יחידות    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
היי, אני בכיתה ז' והיום המורה לאנגלית ביקשה ממנו לכתוב חיבור עכשיו אני ממש מתביישת לכתוב חיבור באנגלית מה לעשות?
אפשר לכתוב בכתב מחובר באנגלית, ירשו? (כיתה ח)
אני רוצה לכתוב בעבודה באנגלית מגישה איל כותבים את זה באנגלית
איך לכתוב *באנגלית* שאני כיתה ז', (כאילו באותיות אנגליות ולא Z )
איך אומרים ''מגישה'' (עבודה) באנגלית?
איך כותבים: "מגישים" באנגלית?
סיימתי עכשיו להכין עבודה באנגלית, נשאר לי רק לסיים את השער ולכתוב באנגלית "מגישים:", " כיתה: י'" מישהו יודע איך כותבים את המילים האלה באנגלית?
חוות דעת על השם אביטל - היי, מה אתם אומרים על השם אביטל לתינוקת? תודה לעונים.
שלום, אני מגישה בקשה למלגה לפולין מה אני צריכה לכתוב בבקשה?
איך כותבים באנגלית מגישה? תודה לכל העונים!