2 תשובות
אני מכירה את ההרגשה, אבל תנסי לשכנע את עצמך ללמוד:)
היי מאמי (-;
מי לא מכיר את ההרגשה שאין כוח ללמוד?!
תקציבי לעצמך זמן ללמוד, למשל: "אלמד חצי שעה, אראה טלוויזיה קצת או אשחק במחשב, ואז אלמד עוד חצי שעה".
אל תשכחי שבחיים חשוב ללמוד כדי להצליח, גם אם לא רוצים תמיד!
בהצלחה במבחן!
מי לא מכיר את ההרגשה שאין כוח ללמוד?!
תקציבי לעצמך זמן ללמוד, למשל: "אלמד חצי שעה, אראה טלוויזיה קצת או אשחק במחשב, ואז אלמד עוד חצי שעה".
אל תשכחי שבחיים חשוב ללמוד כדי להצליח, גם אם לא רוצים תמיד!
בהצלחה במבחן!
באותו הנושא: