2 תשובות
אני מכירה את ההרגשה, אבל תנסי לשכנע את עצמך ללמוד:)
היי מאמי (-;
מי לא מכיר את ההרגשה שאין כוח ללמוד?!
תקציבי לעצמך זמן ללמוד, למשל: "אלמד חצי שעה, אראה טלוויזיה קצת או אשחק במחשב, ואז אלמד עוד חצי שעה".
אל תשכחי שבחיים חשוב ללמוד כדי להצליח, גם אם לא רוצים תמיד!
בהצלחה במבחן!
באותו הנושא: