7 תשובות
זו איזו שהיא תקלה מוזרה. בת שלי עבדה באחת מן החברות וסיפרה שלא נותנים לחכות יותר מפרק זמן לא מידי ארוך (לא זוכרת מה הם עושים כשהזמן הזה עובר)
אני עבדתי בשירות לקוחות והמון התלוננו על זמן המתנה. ארוך. והם צדקו עזבתי את המקום כי אנשים כל הזמן התלוננו שיש שירות זוועה והצדקתי. אנשים חיכו שלושת רבעי שעה על הקו.
אבל מה שאני יכולה להגיד שיכול להיות שזה תקופות. כי במקום שעבדתי שמעתי שבקיץ עמוס פחד ובחורה לא ממתינים כמעט. ואני עבדתי קיץ. אבל הייתי שמחה אם היו עושים סוף לדבר הזה זה מחרפן
אנונימית מצדיקה
אתה לא יכול לתבוע אותם על זמן המתנה.. זה כמעט בכל חברה היום זמן המתנה מאוד ארוך וזה לא משהו נגד החוק זה יפול בבית משפט חבל.. תשקול פעמיים כי זה חוקי לכל דבר.
אנונימי
כנראה זמן ההמתנה ארוך כי יש עוד אנשים אז תחשוב לפני שאתה עושה משהו למרות שזה באמת מעצבן
זמן
אני לא חושבת שזה מוצדק. אני לא יודעת אם תצליחי עם זה בבית משפט כי אני לא ממש מבינה. אבל זה לא בסדר שאנשים רוצים משהו מחברה מסוימת והם צריכים להיות תקועים לטלפון שעה כי זה זמן המתנה. זה לא פייר. חברה שרואה שיש לה עומס שתוסיף עובדים אין מה לעשות.
אנונימית מצדיקה
זו רעה חולה בארצנו, של כמה וכמה ענקי מדיה ותקשורת, או כל גורם אחר שנותן שירות.
לכן נדרשו לכך לא מזמן, בתוכניות כלכליות והשר אף דיבר על חקיקה שתחייב חברה לענות תוך פרק זמן קצוב, כמה דקות.
אם תביעה על זה את שוקלת... לא נראה לי שיש סיכוי כאן גדול לפיצויי.. אם לא איכפת לך לקחת את הצ'אנס-לכי הגישי תביעה בתביעות קטנות, שם יעזרו לך ויכווינו בכל המהלכים, בבימ'ש כזה לא באים עם עורך דין. ותביעת הפיצוי מוגבלת עד סכום מסויים, כמדומני 10.000 שח'
מה שכן כדאי, לנסות לפנות לאחד מאתרי צרכנות כמו ''תלונה'' אמון הציבור'' וכד'
צור קשר עם עורך דין בראשון לציון שחר גולדנברג, מומלץ בחום