7 תשובות
הוא רגיש כל כך ונשבר כל כך בקלות
שמי שאת/ה אוהב/ת פוגע בך מעליב מקלל נפרד
שמי שאת/ה אוהב/ת פוגע בך מעליב מקלל נפרד
מעניין למה...
כי את בן אדם, וזה קורה לכל אחד וייקרה לכל אחד.
תנסי לפרוק על מישהו שאת סומכת עליו ואוהבת אות (אוהבים בקטע של חבר טוב/משפחה או סתם מישהו באתר הזה, כמוני)
תנסי לפרוק על מישהו שאת סומכת עליו ואוהבת אות (אוהבים בקטע של חבר טוב/משפחה או סתם מישהו באתר הזה, כמוני)
זה לא הלב שנשבר זו הרוח ששוכנת בו, והיא עדינה ושברירית בגילאי הנערות והבגרות, צריכה זמן.
אין מה לעשות,
זה קורה...
לא משנה מה תעשי,
מי יקרה,
צריך להמשיך הלאה..):
זה קורה...
לא משנה מה תעשי,
מי יקרה,
צריך להמשיך הלאה..):
כנראה שעברת משהו שגרם לך לכך.. אם את רוצה לפרוק אני פה בשמחה
כי כל אחד רוצה למצוא את הנשמה התאומה שלו, כל אחד רוצה להאמין שיש לו חבר אמיתי. אז אנחנו מפקידים את הלב שלנו בידיים של הקרובים שלנו ומצפים מהם לשמור עליו ולטפח אותו וכל נגיעה קטנה שלהם מכאיבה ללב.