55 תשובות
8
בנתיים אפס, אני עובדת על זה..
אנונימית
2 בקושי.
6.9 כי אין יותר סקסי ממני.
אנונימי
5-6
10
6..
10
אנונימית
אופי או יופי?
הכי שבעולם
אופי-4
יופי-1
יופי-1
10 אם אני לא יאהב את עצמי מי כן. אז נכון האופי שלי לא בשמיים ואני לא חתיך אבל... אני אוהב את עצמי:)
10+
הזאת שמעליי, למה את לא אוהבת את עצמך. אני בטוח שאת יפה ובטח גם עם אופי טוב:)
6
אנונימית
כרגע 5
2
9 (אוהבת אבל לא אגואיסטית).
9 כזה חח
8-9
8.9
בסביבות ה7-8
אישיות- 10
חיצונית- אני חושב שטני נראה 7 אבל באופן כללי אני מאוד שלם עם עצמי
אפשר להגיד 10
חיצונית- אני חושב שטני נראה 7 אבל באופן כללי אני מאוד שלם עם עצמי
אפשר להגיד 10
9
מילימטר לעשר ;-)
אופי -10 (בלי להשתחצן יש לי אופי טוב )
יופי -0
יופי -0
כמעט 8
אממ 5
כי האופי שלי לדעתי ממש טוב
והיופי לא.. וחבל שרוב האנשים בעולם של היום שופטים לפי היופי..
כי האופי שלי לדעתי ממש טוב
והיופי לא.. וחבל שרוב האנשים בעולם של היום שופטים לפי היופי..
אנונימית
אופי 7 יופי 6
זה תלוי בתקופות
יש תקופות שאני ממש מרגישה שלמה עם עצמי וממש אוהבת את עצמי ואת המראה שלי,
ויש תקופות שהביטחון שלי בריצפה.
כרגע זה 9:)
יש תקופות שאני ממש מרגישה שלמה עם עצמי וממש אוהבת את עצמי ואת המראה שלי,
ויש תקופות שהביטחון שלי בריצפה.
כרגע זה 9:)
2
אישיות 10
חיצוני 1
חיצוני 1
אנונימי
1,2,3 בערך..
8 ככה.. או 7.
5 +
כזה זה תלוי במצב הרוח
כזה זה תלוי במצב הרוח
8-9
פעם חשבתי שאני מכוערת והיו יורדים עלי שאני גבוהה, וזה הוריד לי מהביטחון, לא הייתי מסתכלת במראה כדי לא להיתאכזב עוד.
אבל אני התחלתי לאהוב את זה, וכן אני חושבת שאני יפה אז 9-10 ככה.
ואופי- אני באמת משתדלת לעזור, ואני לא אגואיסטית אז גם 9-10
^_^
אבל אני התחלתי לאהוב את זה, וכן אני חושבת שאני יפה אז 9-10 ככה.
ואופי- אני באמת משתדלת לעזור, ואני לא אגואיסטית אז גם 9-10
^_^
אנונימית
עם תחשוב שאתם יפים ויהיה לכם בטחון עצמי, אז זה ישר יעלה את היופי שלכם אפילו עם אתם לא 10 תמיד תחשבו כך. בן אדם שחושב שהוא לא יפה תמיד אחוזי היופי שלו יורדים גם עם הוא הבן אדם הכי מושלם בעולם!
אם*******
7 8 כזה
1
באותו הנושא: