6 תשובות
מה קרה? כל הזמן בחיים את תהיי פעם למעלה ופעם למעלה תמיד יהיו אכזבות ורגעי אושר אבל אסור אף פעם להישבר, תחשבי על המשפחה שלך חברים ואנשים שאת אוהבת אני ממליצה לך לראות סרט טוב זה יעביר לך את המצב רוח הזה, פה תמיד בשבילך.
לעשות דברים שאת אוהבת, לדבר עם מישהו, להאמין בעצמך
מוזמנת לדבר איתי, אשתדל לעזור.
Aro
אם את רוצה לדבר בפרטי אני פה לעזור:-)
לעשות דברים שאת אוהבת ולא לשבת שעות מול מסך ולבכות
ואני אשמח אם את רוצה לדבר.. תשלחי הודעה (:
את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי ואני אשמח לדבר איתך:)
באותו הנושא: