3 תשובות
רק מונית שרות, וגם זה דאבל כסף ובזבוז כסף לחלוטין.
אין תחבורה ציבורית בשבת, זה חלק מהסטטוס קוו של המדינה.
אולי מוניות שירות?
לא
באותו הנושא: