3 תשובות
תיגש שוב לבחינה, אפשר לגשת כל יום לא נורא, מכל כשלון לומדים ועולים לפחות לא היו לך 10 טעויות, אתה צריך להגיד תודה כי כן יש אנשים כאלה<3
שואל השאלה:
אפשר לערער אני לא יודעת בדיוק איך... אבל אפשר
אפשר לערער אני לא יודעת בדיוק איך... אבל אפשר
אין כזה דבר לערער על מה בדיוק תערער? נכשלת, תלמד טוב ממליצה דרך האליקציה באיפון ותיגש שוב. בהצלחה..
אנונימית
באותו הנושא: