3 תשובות
תיגש שוב לבחינה, אפשר לגשת כל יום לא נורא, מכל כשלון לומדים ועולים לפחות לא היו לך 10 טעויות, אתה צריך להגיד תודה כי כן יש אנשים כאלה<3
שואל השאלה:
אפשר לערער אני לא יודעת בדיוק איך... אבל אפשר
אין כזה דבר לערער על מה בדיוק תערער? נכשלת, תלמד טוב ממליצה דרך האליקציה באיפון ותיגש שוב. בהצלחה..
אנונימית