5 תשובות
תכתבי את כל מה שעובר לך בראש כשאת חושבת על זה שהיא עוזבת
היא טסה?
תרשמי לה מכתב מהלב, מה שאת באמת חושבת עליה
תהיי כנה, כל פעם שאני מתחילה ברכה אני אומרת את מה שאני מרגישה.
תתחילי ב"אני לא מצליחה לבטא את הרגשות שלי, אני יודעת שאני אתגעגע, אבל אני מחפשת את המילים את המילים הנכונות להגיד לך את זה", או משהו כזה. אם את צריכה עזרה אני באישי (:
תתחילי ב"אני לא מצליחה לבטא את הרגשות שלי, אני יודעת שאני אתגעגע, אבל אני מחפשת את המילים את המילים הנכונות להגיד לך את זה", או משהו כזה. אם את צריכה עזרה אני באישי (:
שואל השאלה:
הבעיה שאני לא מצליחה לרשום הראש ריק... אני לא יצירתית במיוחד ולא יודעת ככ להביע רגשות...
הבעיה שאני לא מצליחה לרשום הראש ריק... אני לא יצירתית במיוחד ולא יודעת ככ להביע רגשות...
אנונימית
באותו הנושא: