66 תשובות
הכל
גוף ועיניים ופנים והכל
כלום
אסרטיביות
את הבוהן שלי
אנונימי
הומור זורם
הכל
את ההומור הכנות ואת הגומה שלי (בצד ימין)
היכולת לקבל דעות שונות ואידאולוגיות שונות של אנשים בשונה מכמה משתמשים בסטיפס פה
הכל
חחח חחח חח חח עאלק בוהן אני מתה
את העיניים והשיער שלי ^^
כלום
אנונימית
ממש כלום אני לא יודעת אייך חבר שלי אוהב אותי..
אנונימית14
עיניים
עיניים
גבות, עיניים.
עיניים
את הרגליים
כלום ):
את הרצון שלי לרצות ללמוד עוד ועוד
והכנות שלי
והכנות שלי
הציפורניים שלי.
אנונימית
החכמה, היושר וחוש הצדק שלי, נראה לי שאלה הדברים היחידים מבחינה חיצונית ופנימית שאני אוהבת אצלי
אנונימית
שפתיים
העיניים כי הן מיוחדות ויפות
אנונימית
מה מצחיק בבוהן? אז אנונימי אוהב את הבוהן שלו ואני אוהבת את הנחיריים שלי (רציני).
אנונימית
התכוונת חיצוני או פנימי? חח לא משנה אני אגיד את שניהם..
פנימי: אני ישירה, כל מי שבסביבה שלי יודע מה אני חושבת עליו (זה לא בקטע שאני באה ומעליבה אנשים בפרצוף חח יש לי טקט.. זה פשוט בקטע שאני לא צבועה או מורחת אנשים בשטויות.. אני בנאדם של תכלס בקשר עם אנשים).
חיצוני: את החזה שלי.
פנימי: אני ישירה, כל מי שבסביבה שלי יודע מה אני חושבת עליו (זה לא בקטע שאני באה ומעליבה אנשים בפרצוף חח יש לי טקט.. זה פשוט בקטע שאני לא צבועה או מורחת אנשים בשטויות.. אני בנאדם של תכלס בקשר עם אנשים).
חיצוני: את החזה שלי.
את העיניים שלי.
אנונימית
עניים, שיער, אף
כלום
אנונימית
את העובדה שאכפת לי מאלה שלאף אחד לא אכפת.
ושפתיים.
ושפתיים.
עיניים ואת העקשנות שלי
הציפורן בזרת כף היד הימנית שלי.. היא חמודה!
אנונימית
את הידיים שלי (:
אני אדם של תכלס ואני נורא ספונטנית
את החיוך שלי
חיצונית-אף 0.0 פנימית- שאני כנה עם כל אדם שמדבר איתי
את הזכות לחיות בלי שיציקו או ישפילו אותי.
אה נכון, מילא אף אחד בחיי לא נותן לי באמת את הזכות הזאת.
אה נכון, מילא אף אחד בחיי לא נותן לי באמת את הזכות הזאת.
שאני מסוגלת לשמור על קור רוח במצבים נורא קשים.
גוף
את האידאולוגיה הקיצונית שלי.
את השיער והשפתיים שלי ושאני משוגעת
אנונימית
באופי- את ההסתגלות המהירה שלי עם אנשים חדשים.
ביופי- את הגומות שלי.
ביופי- את הגומות שלי.
בחיצוניות? שפתיים גוף ותחת
פנימיות? חכמה מצחיקה אוהבת לעזור (מורעלת לזה) אופי חזק
פנימיות? חכמה מצחיקה אוהבת לעזור (מורעלת לזה) אופי חזק
שאני יודע לעשות שפגאת
שאני מיוחדת.
אנשים יכולים לקרוא לי מוזרה. אני חושבת שאני מיוחדת.
אנשים יכולים לקרוא לי מוזרה. אני חושבת שאני מיוחדת.
אנונימית
הגוף והעיניים
אנונימית
את הפנים
את הגוף לא
את הגוף לא
הגובה וההומור
צבע שיער
גומות
עיניים
צבע עיניים
חיוך
שפתיים
גובה
צבע עור
גומות
עיניים
צבע עיניים
חיוך
שפתיים
גובה
צבע עור
שאני מי שאני.. שונה.. אפילו שיש חלקים שאני לא אוהבת בעצמי.. למדתי לחיות איתם.
שאני עצמי ולא מנסה להיות אחרים.
שפתיים ומודעות עצמית.
שאלה טובה
שאני תמיד מצליחה להצחיק אנשים עד שהם בוכים~
(אני אוהבת להצחיק מה לעשות)
אממ אני אוהבת את הכשרון שלי במוזיקה, את החשיבה היוצאת דופן שלי, אני אוהבת את זה שאני לומדת מהר, ובכללי אוהבת ללמוד ולדעת דברים.
אני אוהבת הכל, גם בפנים וגם בחוץ.
(אני אוהבת להצחיק מה לעשות)
אממ אני אוהבת את הכשרון שלי במוזיקה, את החשיבה היוצאת דופן שלי, אני אוהבת את זה שאני לומדת מהר, ובכללי אוהבת ללמוד ולדעת דברים.
אני אוהבת הכל, גם בפנים וגם בחוץ.
קומדיהמוזיקה
אני תמיד כנה
אנונימית
אני אוהב בעצמי, את הגומות שלי חח ואת זה שאני אמיתי עם כולם, ולא משקר, ואת זה שאני אוהב לעזור = )
את הגוף שלי במיוחד.
את הגבות ואת השפתיים
את הגבות ואת השפתיים
העיניים והעגיל בלשון..
שאני לא מושפעת מהסביבה ואני עושה את מה שאני מאמינה בו גם אם אחרים חושבים שזה מגוחך
את העובדה שאמות מתישהו..:/
אנונימית
חח נראלי את השפתיים שלי
הכל:)
את השפתיים שלי והחיוך שלי והעיניים..
עיניים ותחת:)
אנונימית