4 תשובות
לאכול בננה/אורז
ולשתות תה חזק
תלכי לרופא אולי יש לך איזה וירוס
לילה טוב תרגישי טוב
לאכול שזיפים וכאלה, יש כדורים מיוחדים לכאבי בטן הללו, לישון על הבטן, לשתות תה.
לאכול אורז וחזה עוף, ולא דברים ממותקים.
קודם כל משכך כאבים אבל אם יש בעית הקאות כלשהי אז אני חושבת שכדאי שתפני למרפאה או לרופא תורן (אם לא אז מיון, יכול להיות מדובר בהתייבשות).
תנסי לאכול כמה שיותר מאכלים שלא מעכבים יציאות ותשתי המון מים. תרגישי טוב:)