17 תשובות
משועמאמי..
אנונימי
יש כאן כאלה נחמדים, אבל להבין אותי? אף אחד אני מניחה שגם לא יבינו..
אף אחד
אני לא מבינה את עצמי אפילו p:
אף אחד
אני אפילו לא מצליחה להבין את עצמי.
it's like a baby unicorn

היא מדהימה, אבל מתחברת לאתר פעם בעשור.
אף אחד, אני גם לא מצפה מאחרים להבין אותי.
בכל מקרה, אני לא חושב שבאמת יכולה להיות הבנה בעניין רגשי בין חבורת אנשים, לעולם.
לא יודעת
אני לא מדברת עם הרבה אנשים פה
אנונימית
אף אחד לא הצליח להבין אותי, אף אחד גם לא יצליח.
כרגע השם שלה פה זה its me bitch
והיא ממש כמעט כמוני בכל כך הרבה דברים היא באמת מדהימה וחמודה❤❤
הרבה פה
יש לה שם מיוחד הכי הצליחה להבין אותי
שונה אבל מיוחדת
אני בובי בוטן
אריאל:)
אנונימית
יש פה מישהו
אבל זה ממש לא הדדי אז לא מתחשק לי להחמיא לו
life goes on
מדהים כמה שהוא הבין אותי.
mrs. nobody.
זה מדהים עד כמה שהתחברתי אליה והיא הבינה אותי, אני אוהב אותה כל כך.<3
אני לא חושבת ששיתפתיי איי פעם משתמש פה בדברים אישיים מדיי