5 תשובות
חוסר מודעות וחינוך לקבל את השני גם אם הוא שונה ממך. וזה באמת עצוב.
כי הם לא מבינים שיש ילדים שונים מהם, שקצת יותר קשה להם. צריכים להכניס בראשם את המילה 'שונים'.
זה קשה כיוון שלאנשים קשה לקבל את השונה לכן הם רואים בזה משהו חריג במיוחד בני נוער.
כי לצערי החברה שלנו מגעילה לכל מי ששונה
כן, אבל מה הם אשמים הם לא בחרו להיולד עם פגם חיצוני, כל פעם שאני רואה אוטיסטים אני לא מפסיקה לבכות מהמחשבה שרע להם, ועוד יותר נורא אני הולכת לישון בלילה במחשבה של כאילט ואט דה פאק, למה אלוהים למה בראת אוטיסטים, אם החברה שלנו אטומה כלפיהיים, כאילו למה הם צריכים לסבול תגועל נפש, שך האנשים.. איכס, אני עצובה עכשיו, תעודדו אותי
באותו הנושא: