8 תשובות
הגובה הממוצע בישראל הוא 1.64, לכן את לא נחשבת לנמוכה - את כמו הרוב בישראל וזה נורמלי
Aro
אני 62 עוד יותר מבאס
לא נורא
אני 1.50, מקווה שזה מעודד אותך איכשהו?
יש לך גובה יפה, הארבעה סנטימטר האלו לא כאלה קריטיים.
אל חשש תמיד יש עקבים:)
אני מטר 1.55 עם 5 שנים של זריקות תגידי תודה שהגעת בכלל מעל למטר 60
אנונימית
בת 15 1.56 כבר כמה שנים אותו באותו גובה בזמן שחברות שלו מנהלות שיחה מעל הראש שלי.
אנונימית
תשני אומרים שזה עוזר לגבוה