2 תשובות
1.74
ואני בדיוק בגובה שלה, לדעתי גבוהות זה יפה.
ואני בדיוק בגובה שלה, לדעתי גבוהות זה יפה.
._.
אני הבן היחיד שלא אוהב את המראה של בר רפאלי?
אני הבן היחיד שלא אוהב את המראה של בר רפאלי?
אנונימי
באותו הנושא: