2 תשובות
אני לא באירופה
הייתי בסלובניה והיה ממש כיף
אני לא זוכרת שמות של מקומות אבל כיף שם בלי שום קשר, נורא יפה ויש בכל מקום נוף
אני לא זוכרת שמות של מקומות אבל כיף שם בלי שום קשר, נורא יפה ויש בכל מקום נוף
אנונימית
באותו הנושא: