2 תשובות
אני לא באירופה
הייתי בסלובניה והיה ממש כיף
אני לא זוכרת שמות של מקומות אבל כיף שם בלי שום קשר, נורא יפה ויש בכל מקום נוף
אנונימית
באותו הנושא: