5 תשובות
לא נראה לי שיעשו לך בעיות..
x8a
כן ליד השירותים יש מקום לאופניים והשאר
ברכבת לא. באוטובוס אני לא יודעת..
תלוי אם זה יפריע לתנועה או משהו..
ברכבת אפשר ב100 אחוז.. אוטובוס אין לי שמץ
בובספוג אל תגידי סתם דברים שאת לא יודעת.. אעלק עונה בכיר.