5 תשובות
לא נראה לי שיעשו לך בעיות..
כן ליד השירותים יש מקום לאופניים והשאר
ברכבת לא. באוטובוס אני לא יודעת..
תלוי אם זה יפריע לתנועה או משהו..
תלוי אם זה יפריע לתנועה או משהו..
ברכבת אפשר ב100 אחוז.. אוטובוס אין לי שמץ
בובספוג אל תגידי סתם דברים שאת לא יודעת.. אעלק עונה בכיר.