5 תשובות
למי לא
כן!1
ברור כל לילה
מה זה הורומנים?..

למה את מתכוונת?


לא משנה.. נראלי שהבנתי.. -_-
אנונימית
אני חושבת שכדאי לך להחליט על עצמך ועל המעשים שלך בלי להאשים נסיבות אחרות, מוצדקות ונכונות כפי שיהיו- האשמה לא תביא אותך לשום קדמה. אי אפשר לשלוט על הכל ועל כל מה שהחיים יכולים להפיל עליך אבל את היחידה שיכולה לבחור איך להגיב ולהרגיש כלפי זה.

תהיי עם שליטה-עצמית גבוהה - תביני מה את עושה ומרגישה בכל מצב, למה זה ככה, מה גורם לזה ומה היית רוצה לשנות בעצמך. עם מודעות בהירה יותר יבואו החלטות טובות יותר. ככל שתחליטי יותר דברים ותדבקי במטרות אלו, ככה תוכלי לפתח כוח רצון חזק. עם כוח רצון חזק, את תעמדי בגבולות שהצבת לעצמך ותצליחי לשלוט על הדחפים שלך.

בהצלחה 3>