4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יכול להזמין מראש בטלפון או באינטרנט ולשלם במזומן כשאני בא לעלות לאוטובוס?
אנונימי
לא כי אגד (או כל חברה אחרת) לא עובדות בשחור כי אז זה ייחשב להעלמת מיסים חובה לשלם באשראי או שתלכי לחברה קטנה ופרטית ואולי יש סיכוי שיקבלו מזומן לא כמו חברות גדולות כמו מטרופולין או אגד
מקווה שעזרתי:-)
את יכולה ללכת לתחנה מרכזית של העיר שלך ולקנות משם כרטיס אבל עדיף שעשי את זה כמה ימים לפני שאת הולכת לאילת שתזמיני מקום
אפשר גם עם מזומן
באותו הנושא: