4 תשובות
תלמד על ידני.
כי אז אתה יכול גם לנסוע באוטומט וגם בידני.
וגם זה כיף להעביר הילוכים..
כי אז אתה יכול גם לנסוע באוטומט וגם בידני.
וגם זה כיף להעביר הילוכים..
אנונימי
עדיף לך לעשות ישר אוטומט רוב הרכבים בישראל הם אוטומטים
תעשה ידני כי אז יהיה לך רשיון על האוטומטי כי למדת ידני
ידני,
בתור אחד שלומד על ידני ושקיבל המלצות..
הילוכים אתה לא שוכח בחיים וזה שימושי בעולם..
כשאתה לומד על הילוכים אתה לומד להרגיש את האוטו יותר טוב וכשתעלה על אוטומט יהיה לך יותר קל!
בתור אחד שלומד על ידני ושקיבל המלצות..
הילוכים אתה לא שוכח בחיים וזה שימושי בעולם..
כשאתה לומד על הילוכים אתה לומד להרגיש את האוטו יותר טוב וכשתעלה על אוטומט יהיה לך יותר קל!
באותו הנושא: