34 תשובות
בת לא גברית כי משחקת כדורגל תלוי איך היא נראית ומתנהגת לא הייתי שולל בגלל כדור אל תדאגי חח
שואל השאלה:
חחח ומזאת אומרת איך שהיא מתנהגת ונראית?
אנונימית
חח עם היא 2 מטר גובה שרירים של סטרואידמן אז ומקללת ועם שפם אז כןן הייתה גברית חח אבל אם היא פשוט חמודה וילדה רגילה שמשחקת כדורגל מה אכפת לי חח עדיין ארצה אותה
שואל השאלה:
אה אז סבבה חחח אם אתה רוצה אתה מוזמן למשחק נגדי:)
אנונימית
חח אני אפסיד
אפסיד בכוונה
שואל השאלה:
חחח לא אם כבר אני יפסיד לך בכוונה כדאי לא להשפיל אותך
אנונימית
חח חמודה אוהב את זה. אני אפסיד בכוונה לא כדי לא להשפיל אותך ולא כי משעמם לי. כי את בחורה!
שואל השאלה:
כבר ניצחתי כמעט את כל הבנים בסביבה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
זה שאני בחורה זה לא אומר שאתה צריך להפסיד לי בכוונה ואל תדאג לא תצטרך להפסיד לי בכוונה כי גם ככה אני ינצח
אנונימית
חח אני לא אפסיד בכוונה כי אני מזלזל חס ושלום (יש מיליוני בנות יותר טובות מבנים בהכל) אני אפסיד כדי לכבד אותך כי את אישה! מבינה?
שואל השאלה:
תהנה לך להפסיד לי ובכל מקרה תפסיד גם אם תשחק איתי על אמת
אנונימית
שואל השאלה:
ואתה אחלה גבר באמת כי אין הרבה בנים שמכבדים ככה בנות
אנונימית
אם היית גבר הייתי מתווכח שעות ומנצח אין גבר אחד שיכול עלי בשום דבר אין. אני הכי טוב בהכל. אבל כשאישה היא היריב שלי אני מפסיד! ומפסיד בכבוד. אני מודה שהסיכויים שתנצחי אותי הם גדולים ואני לא מזלזל.
תודה באמת חח אם את רוצה נוכל לדבר בפרטי אשמח להכיר מישהי כמוך.
שואל השאלה:
חחח באמת למה? ותודה זה מחמיא לי
אנונימית
בבקשה. ולמה מה? חח
שואל השאלה:
חחח למה היית רוצה להכיר מישהי כמוני סתם כי מעניין אותי למה חחח לא בגלל משהו
אנונימית
חח תרגישי חופשי לדבר. הייתי מעוניין להכיר כי, קודם כל אני תמיד מעוניין להכיר בחורה. דבר שני את נשמעת חמודה חכמה ומעניינת.
שואל השאלה:
חחח תודה ושניה אני ישנה פה מאנונמית ותשלח
אנונימית
שואל השאלה:
אם רק באלך חחח כן
אנונימית
בטח כןן אני רוצה חח אבל איך אני אשלח אם את מאנונימית חח?
שואל השאלה:
אמרתי שאני ישנה שיראו את הפרופיל שלי ואמחק תאנונמית
אנונימית
שיניתי חח
הא טוב
אתם נורא חמוודיים! ;)
חח גם את
חחח אמ תודה?
בלהפסיד בכוונה הוא התכוון שהוא יפסיד באמת אבל יגיד שזה בכוונה #_# עוד מישהו קרא את השיחה הזאת משיעמום?
לכו תדעו אולי בסוף תהיו זוג
לגבי השאלה שלך, אני גם משחקת כדורגל! אני ממש טובה בהגנה ולעמוד בשער. אני תמיד משחקת עם אבא שלי, דוד שלי וסבא:)
וואו אני לא מאמינה שקראתי את זה
ממש ממש לא!

אני מאוד אוהבת לשחק כדורגל וחבר שלי יודע ולפעמים אנחנו משחקים ביחד

באמת!

והוא לא חושב שזה גברי!
אנונימית
חח לא זה לא אומר כלום ואני בכלל לא סובל כדורגל מנקודת המבט שלי אני רואה 11 אידיוטים בכל קבוצה רצים אחרי פיסת עור/מה שזה לא יהיה.
באותו הנושא: