2 תשובות
אה חשבתי נהיגה של חללית של חייזרים מזל שאמרת של אוטו
אנונימית
למה הציניות? יש גם אפשרות להוציא על אופנוע/קטנוע/טרקטורון/משאית, אוטו זה לא הדבר היחיד שצריך לו רישיון.
בכל אופן, לא אני.. אבל אם אתה כן אז בהצלחה:)