התחברות
הרשמה
אני בת 16 ויש לי שפתיים גדולות בפוט מגעיל בעיניכם?
20 ביולי 2015, 20:02
שפתיים
עיבוי שפתיים
2 תשובות
נשמע לי דבר יפה מאוד ושיכול לענג אותך.
אנונימי
הייתי הולך על זה ;)
אנונימי
באותו הנושא:
איך זה שיש לה שפתיים כ"כ גדולות?
לדעתכם שפתיים בגודל כזה הן גדולות מדי?
אם אני ממש ארזה (ממש אבל, הרבה) יש לי שפתיים גדולות, האם השפתיים שלי יקטנו?
בנים (גם בנות) מה יותר מושך אותכם, שפתיים גדולות או קטנות?
מה יותר יפה שפתיים קטנות ועבות או שפתיים גדולות ועבות?
שפתיים קטנות/שפתיים בנוניות/ממש גדולות נ. ב יש לי שפתיים בנוניות כולם אומרים לי שזה יפה אבל אני לא חושבת ככה.
אתם אוהבים שפתיים גדולות או קטנות?
יש לי שפתיים די גדולות יתאים לי כזה פירסינגל?
מה יפה יותר שפתיים גדולות או שפתיים קטנות?
למה לבנים יש שפתיים יותר גדולות משל בנות?
שפתיים גדולות אבל עיניים קטנות זה יפה?