24 תשובות
לא. יש מנעול
לא
אבל לפעמים אני מבקשת בשביל הצחוקים שאחרי השירותים
אבל לפעמים אני מבקשת בשביל הצחוקים שאחרי השירותים
לא בבית ספר, אבל במקומות ציבוריים אחרים אני מבקשת ממישהי שתבוא איתי
לא שישמרו אבל שיילכו איתי..
הממ שהייתי בכיתה ו' ביקשתי כל הזמן שחברה שלי תבוא איתי או שאני לא אעשה בכלל, כי הייתי מתביישת ללכת לבד. (סתמו)._.
שואל השאלה:
אני עולה לח' ואני מתביישת ללכת לבד>:
אני עולה לח' ואני מתביישת ללכת לבד>:
אנונימית
אני עולה לח' ואני מבינה אותך.
תקשיבי, אין לך מה לדאוג, את יכולה להכנס לשירותים, לכל אחד אכפת מעצמו._.
אז._...
תקשיבי, אין לך מה לדאוג, את יכולה להכנס לשירותים, לכל אחד אכפת מעצמו._.
אז._...
למה מתביישת? תשתיני עליהם מצידי מי הם בכלל
אף אחד לא יסתכל ויגיד 'וואו היא הולכת לשירותים!'
אין לך מה לדאוג, פשוט תלכי
אף אחד לא יסתכל ויגיד 'וואו היא הולכת לשירותים!'
אין לך מה לדאוג, פשוט תלכי
שואל השאלה:
רק פעם אחת הלכתי לשירותים לבד וכל הבנות שהיו בשירותים הסתכלו. ><
רק פעם אחת הלכתי לשירותים לבד וכל הבנות שהיו בשירותים הסתכלו. ><
אנונימית
אז הם לא הסתכלו מהסיבה הזאת
הם הסתכלו כי בנות זה עם שלא מפסיק להסתכל ולבחון, ברגיל שלהן
הם הסתכלו כי בנות זה עם שלא מפסיק להסתכל ולבחון, ברגיל שלהן
לא, בשביל מה?
כן! אצלנו יש בעיה עם חצי מהמנעולים בשירותים אז כל חברה שומרת לחברה אחרת. אף אחת לא הולכת לבד כמעט. בית ספר מזניח, אפילו נייר טואלט אין
אנונימית
לא, רק אם חברה באה איתי או משהו אז היא שומרת לי אבל אם אני הולכת לבד אז לא
כע שומרים לי, כי יש לי פחד מתקיעות בשירותים, ועוד בשירותים מסריחים ושאני לא רגילה, אז כע היא שומרת לי, אבל היא לא מתחילה להציץ לי וכל הדברים האלה, לא צריך להגזים.. כולה שומרת..
כן, כל בת שאומרת לא מחרטטת
ככה זה בנות חחח אני עולה ליב ועדיין חברות שלי באות איתי
ככה זה בנות חחח אני עולה ליב ועדיין חברות שלי באות איתי
לא יש מנעול. אבל לרוב אני מבקשת מאחת החברות לבוא איתי כי צריך ללכת קצת עד השירותים ומשעמם ללכת לבד.
כן.
אבל רק מחברות טובות
אבל רק מחברות טובות
מבקשת מהחברות הטובות שלי, כי המנעולים שם חרא, כמעט כל הדלתות בלי מנעול, וגם ככה על הדרך גם הן צריכות אז למה לא
ברורר תמיד הולכים לפחות עם עוד בת אחת חח לפעמים אפילו איזה 5 בנות כדי שלא ישעמם (:
תלוי, לרוב לא.
אני לוקחת איתי חברה רק במקרה ואני במקום זר לגמרי (לא בית ספר), או בשביל שסתם לא יהיה לי בודד ומשעמם בדרך.
אני לוקחת איתי חברה רק במקרה ואני במקום זר לגמרי (לא בית ספר), או בשביל שסתם לא יהיה לי בודד ומשעמם בדרך.
כן חחח תמיד
לפעמים
אם לא זורמים איתי אני הולכת לבד, לא צריכה טובות
אם לא זורמים איתי אני הולכת לבד, לא צריכה טובות
בשביל מה נוצר המנעול?
כן, יותר כיף ששומרים עליך
באותו הנושא: