4 תשובות
לא חברים.. נצלנים.
כי הם אוהבים לנצל אותך
אם אנשים היו עושים לי את זה הייתי נוסעת מולם מצפצפת להם ועושה להם אצבע שלישית בפרצוף! למה מה קרה?! 3 טסטים השקעתי לרישיון החרא הזה
אנונימית
אנשים צבועים, שבעזרת השם אני אקבל רישיון בדרך לזה.. אני אקח רק חברות טובות שאני יודעת שהם לא מנצלות אותי.
באותו הנושא: