3 תשובות
באיזה ביהס למדת בעבר?
האם כבר היית בפנימיה בעבר?
איך היחסים שלך עם ההורים?
איך היחסים שלך עם החברות?
איך היחסים שלך עם האחים? (אם יש לך)
למה את רוצה לעבור לפנימיה?
האם את חושבת שתצליחי להתמודד עם הקשיים שמצויים בפנימיה? (געגועים לבית, מטלות, וכו)
מה הסיבה שרצית לעבור?
איך את בלימודים?
מה מצבך החברתי?
אני בחיים לא הייתי בראיון או משהו, אבל ניסיתי לשער...
בהצלחה בהכל
אני לא יודעת מה שואלים במקום שאת רוצה לעבור אליו, אבל אותי בראיון שאלו האם אני מעשנת, האם אני צמחונית או לא, אחר כך שאלו עלי ואז על המשפחה וכל הדברים האלה.
שלום
אני עובדת בפנימייה "הדסה נעורים" בסמוך לנתניה. הפנימייה ממוקמת על חוף הים.
ניתן להכנס לאתר הפנימיה בהקלדה: הדסה נעורים בגוגל.
מס' הטלפון של ההרשמה: 0524295260
שם רכזת ההרשמה: יוליה.
ממליצה מכל הלב
אנונימית