3 תשובות
תעצמי אותן לכמה זמן.
יש מצב שזה עייפות מצטברת פשוט תלכי לישון וזה יעבור
תלכי לישון ואם אחרי זה, זה לא עובר תשימי מלפפון קר על העיניים זה מאוד עוזר תשימי גם על העפעף (מעל העיין) וגם מתחת לעפעף, תחתכי את המלפפון באלכסון וכך תוכלי להגיע לעפעף מתחת לעיין... אם זה ממשיך ושום דבר לא עוזר, את יכולה לנסות גם תמצית של תה- תמצית של תה כשהוא קר הוא עוזר לטשטש כהויות מתחת לעיניים וכשהוא חם הוא מקל על כאבים שיכולים להיווצר מדלקת קיימת או דלקת שרוצה להתפרץ מה שבטוח זה לא מזיק, אז את יכולה לנסוך במידה ושום דבר לא עוזר אז תגשי לרופא כי עם עיניים לא משחקים לי פעם מאוד כאב העיניים כי בכיתי יום קודם וגם הייתי עייפה והייתי צריכה ללכת לאירוע אז שמתי מלפפון קר על העיניים כמו שכתבתי לך הרבה זמן אבל קר לא מתקרב לקר ושמתי תמצית של תה קרה זה ממש עזר לי גם הוריד את העייפות וגם הפחית נפיחות והתה טשטש את הכהות ואחרי זה שטפתי את הפנים במים עם סבון..
באותו הנושא: