12 תשובות
אולי יכול להיות, שעשית על התייעצות ולא על השאלה.
כי יש מצב שאולי בגלל אי אפשר כי אפשר לקבל פרח רק מתי ששואלים שאלה.
עכשיו שאלת שאלה ליד המשתמש שלי כתוב בכחול כזה '' שלח פרח '' את רואה?
יש לך את לוחצת על התמונה של המיכתב ליד כמות הפרחים וזה שולח
רק בהתייעצות את לא יכולה, אבל כאן את כן יכולה.
שואל השאלה:
אה אוקיי תודה רבה אני פשוט תמיד עושה התיעצות..
אנונימית
את הרגע הנתת לי פרח
ישלך פרח מצצד שמאל של התגובה שענו לך ואת יכולה לשלוח אותו לעונה d:
גם לי נתת פרח: )
שואל השאלה:
לדניאלרוט... אני עשיתי שאלה עכשיו אז יכולתי לתת פרח אבל אני תמיד עשיתי בהתיעצות אז לא ידעתי שלא אפשר שם (:
אנונימית
את צריכה ללחוץ על הפרח שנמצא ליד שם המשתמש..
כי יכול להיות שזה התייעצות
מזה פרחים
איפה זה התייעצות? ספרי לי משהו שאני לא יודעת