12 תשובות
תנסה לחשוב על הדברים הרעים שבה
שואל השאלה:
אני לא אחד שחושב על דברים רעים אצל אנשים
אנונימי
מצטרפת לשאלה.. היה לי חבר שאני פשוט לא מצליחה לשכוח ממנו.. ואני רוצה לשכוח ממנו לפני שאני אכיר מישהו חדש כי זה עוד יקח זמן
אנונימית
גם אני הייתי במצב הזה פשוט תנסה לחשוב על מישהי אחרת הדבר היחיד שבאמת יעזור לך זה הזמן
תחשוב על החסרונות שלה. זה תמיד עוזר לי.
שואל השאלה:
זהו שאני אוהב אותה אני לא חושב שיש לה חסרונות
אנונימי
איך קוראים לך
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה משנה איך קוראים לי?
אנונימי
לכולם יש חסרונות. תמיד שמישהו רוצה אותי אני עוזרת לו למצוא בי חסרונות. לי יש אלף חסרונות. לכולנו יש חסרונות.
שואל השאלה:
אני לא אוהב למצוא חסרונות אצל אנשים זה לא יפה לדעתי
אנונימי
מצטרפת לשאלה... הוא עובר עיר וברור ששום דבר לא יקרה
אז אל תאהב למצוא חסרונות בסדר? אז מה אתה רוצה שנגיד לך? להמשיך לבכות? להמשיך להיות עצוב? אם אתה לא תנסה לעזור לעצמך אף אחד לא יצליח. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה אח. ותזכור אהבה זה חרטה.