5 תשובות
כשהייתי ילדה קטנה הייתי אוכלת כריך עם פסטרמה וכוס חלב בצד כי חשבתי שפסטרמה זה פרווה..
כן, נקניק עם גבינה זה ניחוח נעים, תנסי
אנונימי
לא יצא לי לאכול בשר וחלב
שואל השאלה:
אני לא רוצה לנסות, אני סתם שואלת.
אני לא רוצה לנסות, אני סתם שואלת.
אנונימית
כן
שום דבר מיוחד
שום דבר מיוחד
באותו הנושא: