6 תשובות
טוב בשביל מה?
זה לא טוב אבל זה גם לא רע במיוחד.
לא במיוחד..
כן מסתבר ראיתי כתבה על זה
חחח יואו איזה קטע זה מה שאני שואל את עצמי פאקינג כל יום!
משעמום אני מוציא עוד קורונה ועוד אחת.
וגם כי זה טעים בתאכלס.
אם סבבה לך עם זה תשתה מה זה משנה זה רק בירה זה לא יעשה אותך אלכוהליסט.
משעמום אני מוציא עוד קורונה ועוד אחת.
וגם כי זה טעים בתאכלס.
אם סבבה לך עם זה תשתה מה זה משנה זה רק בירה זה לא יעשה אותך אלכוהליסט.
אני שותה פעם בשבוע
אנונימי