6 תשובות
טוב בשביל מה?
זה לא טוב אבל זה גם לא רע במיוחד.
לא במיוחד..
כן מסתבר ראיתי כתבה על זה
ley
חחח יואו איזה קטע זה מה שאני שואל את עצמי פאקינג כל יום!
משעמום אני מוציא עוד קורונה ועוד אחת.
וגם כי זה טעים בתאכלס.
אם סבבה לך עם זה תשתה מה זה משנה זה רק בירה זה לא יעשה אותך אלכוהליסט.
אני שותה פעם בשבוע
אנונימי