8 תשובות
זמנך יגיע, זה נורמלי
נורמלי לחלוטין, כל אחד והזמן שלו (:
בסוף האביר על הסוס הלבן יגיע ( - ;
ברור אל תדאגי!
זה נורמלי לגמרי:)
אני בקרוב אהיה גם בת 18 ובחיים לא התנשקתי ולא היה לי חבר
אני בקרוב אהיה גם בת 18 ובחיים לא התנשקתי ולא היה לי חבר
בטח נורמלי כל לאחד יש את הזמן שלו ואני מבטיחה לך שהנשיקה בסוף תגיע3>
ברור שכן.
נורמלי לגמרי.
באותו הנושא: