15 תשובות
שואל השאלה:
לא בשביל זה יש חיות..
אנונימית
האמת, אני יותר אוהבת אותו בתור המבורגר
אנונימי
הו אני לא מסתכלת לאוכל שלי בעיניים, כי אין לו עיניים.
שואל השאלה:
היו לו עיניים, חבל שהתעללו בו ורצחו אותו רק בשביל הכיף שלך
אנונימית
אף פעם, ואני לגמרי בסדר אם זה.
אני אוכלת בשר וזה גם טעים לי מאוד.
אני מבינה שאתם צמחונים וזה כואב לכם, אבל אף אחד לא ביקש ממכם\רוצה שתיכנסו לנו לצלחת..
שואל השאלה:
לא הגיע הזמן?
אנונימית
כנראה לא הבנת, אין לו עיניים כי לא היו לו עיניים
אני אתך, לא נגדך
שואל השאלה:
יש:)
אנונימית
עוד פעם הטפות -_- די נו את לא חושבת שמיצית כבר?
שאכלתי דג (העין)
אנונימית
אוי נו באמת מה זה השטויות האלה.
אתה ממש לא צריך לפתוח את השיחות האלה.
אם אתה טבעוני או צמחוני זה ממש לא מעניין אותי.
אני אוכל מה שאני ארצה לאכול וזו בחירה שלי.
ראיתי את זה. ממליצה לכולם לראות.
מסבירים שם על השטיפת מוח שעושים לכם.
היום, אכלתי דג פורל לארוחת צהריים
היום בצהריים אכלתי שניצל..