7 תשובות
שמלה, גם יותר נוח בחום הזה.
שימי גינס עם חולצה לבנה או שמלה, לא כזה משנה.
אנונימי
תלוי מה הקרבה ותלוי איפה הברית. נניח שזו משפחה קרובה והברית במסעדה/אולם כלשהו את יכולה ללבוש שמלה קלילה או ג'ינס וחולצה חגיגית, מה שיותר נוח לך:) אני אישית חושבת שיהיה לך יותר נוח ומאוורר עם שמלה:)
לדעתי הכל מתאים לברית בצהריים, גם מכנס וחולצה.
אם זה של משפחה קרובה אז שמלה פשוטה
תלוי מה הקרבה אבל לדעתי מכנסיים וחולצה יפים או שמלה יפה ופשוטה.
להשקיע:)
באותו הנושא: