7 תשובות
מסוכן לא, זה פשוט לא בריא יותר מדי
זה לא בריא. המון סוכר.
זה לא מסוכן די להלחיץ אנשים. עדיף להפחית לאט לאט כי זה לא ממש בריא, תעברי לחצי כוס ואז לאט לאט יום כן יום ולא ואז יום בשבוע וכך הלאה
זה ממש לא בריא
אם כך מצבי רע.
אני שותה יותר מכוס ביום-_-
אני שותה יותר מכוס ביום-_-
כן
כן, זה לא בריא.
באותו הנושא: