6 תשובות
חחח תאכלס צודק/ת
ש.פ
תעשה מה שאתה רוצה.
זה מה שהם מעדיפים.
זה מה שהם מעדיפים.
העסק רוצה להדגיש כמה שהוא בסדר עם הלקוחות
זה תרגיל שיווקי קלאסי
יש פה גם מגמה לעשות מיקצה שיפורים
זה תרגיל שיווקי קלאסי
יש פה גם מגמה לעשות מיקצה שיפורים
שואל השאלה:
אז קודם לתת לעסק הזדמנות לשפר ולפצות אותי ורק אם לא הייתי מרוצה מהטיפול בפנייתי אז לספר לחברים? או ישר לבוא בטענות ולרכל עם חברים על העסק?
אז קודם לתת לעסק הזדמנות לשפר ולפצות אותי ורק אם לא הייתי מרוצה מהטיפול בפנייתי אז לספר לחברים? או ישר לבוא בטענות ולרכל עם חברים על העסק?
אנונימי
בדיוק. אם לא נהנית - ספר לבית העסק שידעו מה לשפר להבא ואולי תקבל גם פיצוי.
שלא תצא לא מרוצה, זה הרעיון.
שלא תצא לא מרוצה, זה הרעיון.
שגיא
הרעיון שהם רוצים לשפר את עצמם ולהיות טובים, הם גם נותנים אוזן קשבת-יש למי לפנות אם המוצר לא טוב.
איכשהו, זה הפך, למשפט שמודפס על מפיות וכאלה, אבל זה משפט שיווקי ממש טוב, שמכיל המון בתוכו.
איכשהו, זה הפך, למשפט שמודפס על מפיות וכאלה, אבל זה משפט שיווקי ממש טוב, שמכיל המון בתוכו.
אנונימית
באותו הנושא: