10 תשובות
פרחה.. בשני המובנים (אופי ויופי)
ריח רע
שפם!
בנים עם שיער ארוך ממש מוריד לי
אנורקסיות, אוביסיות, שיער בלונדיני בעיקר שיער צבוע לא משנה לאיזה צבע, ריסים של ברבי, אף ענקי ברמות של ונסה מלהיות איתה, רווח בשיניים, תושפות שיער, בניית ציפורניים, אודם של זונה, נחירות, סירחון מהפה בעיקר
רזות מידי או מלאות מידי
כל עוד האופי טוב אז שום דבר.
התנהגות. לפעמים מראה. ואם היא פריחה.
חח למי אכפת מהמראה שלו? העיקר שהאופי לא ח*א
שבנים לא נאמנים
באותו הנושא: