9 תשובות
אני חושב 16+
זה תלוי באנשים שרוצים להעסיק אותך, יש כאלה שכבר מגיל 12 יתנו
הרוב מעדיפים 16+ אבל יש גם כאלה בגיל 13-14 שעושות בייביסיטר
אנונימית
תלוי באנשים.
אבל גיל 14 בערך זה הגיל בו מתחילים לעשות. לפחות בסביבה בה אני גרה
אבל גיל 14 בערך זה הגיל בו מתחילים לעשות. לפחות בסביבה בה אני גרה
אני חושבת שמגיל שאת מספיק אחראית, לא רק בעיניי עצמך, גם בעיניי אחרים.
אני חושבת שגיל 13+ זה סביר
אני חושבת שגיל 13+ זה סביר
מגיל 11- 12
אנונימית
אין גיל...
זה יכול להיות שאת גם שומרת על אחותך הקטנה או משהו
בייביסיטר מתחיל מהגיל שאת כבר אחראית ואת יודעת לקחת אחריות על המעשים שלך
זה יכול להיות שאת גם שומרת על אחותך הקטנה או משהו
בייביסיטר מתחיל מהגיל שאת כבר אחראית ואת יודעת לקחת אחריות על המעשים שלך
אני התחלתי בגיל 10 לשמור על בני שנה חחח ולא על אח שלי הקטן או קרובי משפחה
מגיל 12 הצלחתי לעבוד אצל אנשים שהם לא המשפחה שלי ומגיל 10 התחלתי לשמו על האחים הקטנים שלי או בני דודים
באותו הנושא: