5 תשובות
מסת שריר באה בכמויות ממש קטנות אז לדעתי זה שומן למרות שיכול להיות שזאת מסת שריר זה פשוט לא כזה הגיוני...
גם וגם:-)
אנונימי
אם אתה מקפיד על אימונים ועל תזונה נכונה סביר להניח שזה גם וגם.
שואל השאלה:
אני בת ואני מתאצנת כמעט כל השבוע אני בדיאטה
אני בת ואני מתאצנת כמעט כל השבוע אני בדיאטה
אנונימית
יש סיכוי לא רע שחלק לא קטן מזה הוא סתם מים ואוכל. כשאת שותה ליטר מים, את מעלה קילו. לא בשומן, לא בשריר, סתם מים ששתית ואותו דבר עובד עם אוכל.
אנונימי