תשובה אחת
אל תצפה שהיא תישאר איתך-אם אתה מתנהג כאילו אתה לא צריך אותה..

ועם חיווך על הפנים לא תחווה צער בחיים!:)

לפעמים הרצון שלנו מרחיק מאיתנו את הדבר בו אנו חפצי


מקווה שעזרתי:)