3 תשובות
יש בשקית קטנה יחסית הרבה קלוריות, אבל אם זה חד פעמי אז זה בסדר. בתיאבון (:
שואל השאלה:
307 קלוריות זה הרבה? (זה הערך הקלורי לשקית)
אנונימית
תלוי מה מספר הקלוריות שמומלץ לך לצרוך ביום. בכל אופן, זה לא כל כך הרבה קלוריות אבל יש בזה הרבה שומן ומלח וזה לא ממש בריא