8 תשובות
אל תשתו כי תמותו בסוף זה טוב
רוצה להגיע לאלוהים מהר יותר שתה אלכוהול וסע ברכב:) אם זה נשמע מטומטם כי משפטים זה לא הצד החזק שלי חח חח
הסם השקט..
אלכוהול זה אולי חוקי אבל זה מזה לא בריא!:d מקווה שעזרתי
אלכוהול זה אלכוהול,
לא משנה באיזה בקבוק..
אם הוונתי נכון...
ואני יודעת שלא..)
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי עבודה לבית ספר אז צריך סיסמא... כאילו אלכוהול זה אסון וכאלה p:
אנונימי
מה זאת אומרת?
נגעת, נסעת, נהרגת
משהו קטן שעלה לי בראש כרגע.
באותו הנושא: